Штокалюк Оксана
Валеріївна
Інтерв’ю яке брав учасник гуртка нашої
школи "Юний журналіст" Копичинський Р.
Де вчилася?
Після закінчення школи у
2007р. поступила на чотирьохрічне навчання в Чортківське педагогічне училище
імені Олександра Барвінського на спеціальність вчитель початкових класів та
вчитель інформатики в початкових класах. В 2014р. закінчила
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка з
спеціальністю вчитель української мови та літератури і світової літератури. На
даний момент ще навчаюсь на магістратурі цього ж університету на факультеті
фізичної культури.
Чому
вирішила стати вчителем? Мене з самісінького дитинства
приваблювала професія вчителя. Так добре було розсадити ляльок і щось їм
розказувати, а потім ставити в журнал оцінки.перевіряти зошити. Здавалося, що це так просто. коли я закінчила школу і поступила
педучилище то побачила, який нелегкий вчительський хліб. Але я вчилася, старалася добиватись своєї мети. Протягом років
навчання мною були проведено багато уроків, брала участь у фестивалях відкритих
уроків, проходити літню практику влітніх таборах. І
тоді, коли я «поринула» в професію вчителя, то зрозуміла, що це саме те, чим я
хочу займатися по життю.
Учитель – найблагородніша професія. Учитель подібний
хірурга, тільки хірург працює з тілом людини, а ми, вчителі, з душею. Коли
дитина приходить до школи йому цікаво дізнатися: як влаштований світ, пізнати
нові речі. Учитель повинен бути опорою, підтримкою, провідником у світ, тільки
тоді дитина не буде бачити в ньому суперника.
Я вирішила стати вчителем. Адже вчитель – найважливіша людина, яка першою допомігла тобі
подолати труднощі. От і мені захотілося стати тією самою, першою і важливою.
Чи важко працювати з
дітьми? Особисто мені праця з дітьми не є важкою діти завжди приносять
радість. Але не завжди буває легко всі діти різні в кожної дитини свій характер
і до кожної дитини треба знайти підхід, зрозуміти її, знайти спільну мову,
спільне розумінн ситуацій….
Яких принципів виховання
дотримується в роботі? В педагогічній роботі є багато принципів виховання і
кожний викладач має їх застосовувати у своїй роботі. Адже В. Сухомлинський писав, що не можна вилучати з системи виховання жодного
аспекту. Упустивши щось одне - виховання переконань, виховання людяності,
виховання любові до праці, вже не вдасться розв'язати інші
завдання. Я для себе виділила такі які допомагають мені працювати:
Зв'язок виховання з життям, Єдність свідомості та поведінки, Виховання особистості
в колективі, Виховання в праці Індивідуальний підхід до учнів у вихованні,
Принцип системності, послідовності й наступності. Єдність педагогічних вимог
школи, сім'ї і громадськості
Які методи застосовує
для навчання? для навчання використовую такі методи: розповідь,
пояснення, бесіда на уроці, лекція в старших классах, методи ілюстрації, методи
демонстрації,
Яких наставників мала? Протягом років
мого навчання в мене було двоє наставників які допомогли вибрати мою життєву
стежину. Першою була моя перша вчителька — людина
надзвичайна. Вона добра, щира, справедлива. Усі свої сили, знання і час
віддавала
Чайковська Ярослава Петрівна нам, дбала про
те, щоб ми стали освіченими і добрими людьми. Як і вона, я хотіла в майбутньому віддавати тепло і доброту своєї душі дітям – бути вчителем
початкових класів. Поступивши для цього в Чортківське педагогічне училище ім.
Олександра Барвінського там я і зустріла свого другого наставника який
соєю наполегливістю, вимогливістю і справедливістю до нас студентів, сам
того не знаючи , вказав мені яку спеціальність обрати у своєю житті. Це
Гаєвський Любомир Євгенович - вчитель фізичної культури та теорії і методики фізичного
виховання. За що я їм щиро вдячна, адже я тепер працюю на улюбленій роботі
Ваш життєвий девіз?
Ніколи не зупинятись на
досягнутому. Мети досягає той, хто її прагне.
Немає коментарів:
Дописати коментар